«ΛΟΓΙΠΑΙΓΝΙΟΝ 2011»
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
Στις 30 Απριλίου 2011, πραγματοποιήθηκε για ακόμα μία χρονιά με μεγάλη επιτυχία, ο τελικός του 3ου Ετήσιου Διαγωνισμού Δημιουργίας Παιγνιδιών για Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές «ΛογιΠαίγνιον 2011». Ο Διαγωνισμός, ο οποίος έγινε πλέον θεσμός, συνδιοργανώθηκε από το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστήμιου Κύπρου, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, τον Κυπριακό Σύνδεσμο Πληροφορικής, το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου και το Κέντρο Παραγωγικότητας Κύπρου και στηρίχτηκε από την Microsoft, το European Computer Driving License (ECDL), το Σύνδεσμο Καθηγητών Πληροφορικής, τη PrimeTel, και τη MegaLand. Χορηγός επικοινωνίας ήταν η εφημερίδα Πολίτης.
Ο Διαγωνισμός εντάσσεται στα πλαίσια των προσπαθειών του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Κύπρου για την προώθηση της Επιστήμης της Πληροφορικής και της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Οι στόχοι του διαγωνισμού είναι η ενθάρρυνση της Εφευρετικότητας, Λογικής Σκέψης και Δημιουργικότητας στην Πληροφορική και η καλλιέργεια της Λογικής και Αναλυτικής σκέψης στη λύση σύνθετων προβλημάτων.
Πλάνο παρευρισκομένων στο διαγωνισμό.
Στο φετινό Διαγωνισμό έλαβαν μέρος 18 ομάδες από 14 σχολεία και δύο πανεπιστήμια. Σε αυτές τις ομάδες συμμετείχαν 57 μαθητές/τριες και φοιτητές/τριες και 18 καθηγητές. Οι διαγωνιζόμενοι έφτιαξαν τα δικά τους παιγνίδια σε ένα από τα ακόλουθα θέματα: (α) Παραγωγικότητα και (β) Καλές Πρακτικές Υγείας.
Η εκδήλωση άρχισε με επίδειξη παιγνιδιών, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να δοκιμάσει και να παίξει με τα παιγνίδια των φιναλίστ.
Πλάνα επίδειξης παιχνιδιών.
Στον τελικό παρουσιάστηκαν και αξιολογήθηκαν συνολικά δεκαοκτώ παιγνίδια σε δύο κατηγορίες. Τα παιγνίδια που διακρίθηκαν ήταν:
Κατηγορία GMK (για παιγνίδια που δημιουργήθηκαν στην πλατφόρμα Gamemaker – κατηγορία μόνο για μαθητές):
1. A New Home, Λανίτειο Λύκειο Α’ Λεμεσού
2. Healthy Life, Λύκειο Λατσιών
3. C.E.M.P Factory, Λύκειο Αρχαγγέλου «Απόστολος Μάρκος».
Κατηγορία ΧΝΑ (για παιγνίδια που δημιουργήθηκαν στην πλατφόρμα ΧΝΑ – κατηγορία για μαθητές και φοιτητές):
1. Ολυμπία, Λύκειο Παλιομετόχου
2. Craftory, Πανεπιστήμιο Κύπρου
3. SciMe, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
Βράβευση των νικητριών ομάδων, Λανιτείου Λυκείου Α’ και Λυκείου Παλιομετόχου στην κατηγορία GMK και XNA αντίστοιχα.
Τα θετικά σχόλια που αποκομίσαμε από μαθητές και καθηγητές και κυρίως το μεγάλο ενδιαφέρον που επέδειξαν οι μαθητές και φοιτητές, ενθαρρύνουν τους διοργανωτές του Διαγωνισμού να συνεχίσουν την προσπάθειά τους, ώστε ο θεσμός αυτός να συνεχίσει με αναβαθμισμένο περιεχόμενο και ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή.