ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΚΥΠΡΟΥ
|
ΕΠΛ 428: IoT Programming Assistant Professor Panayiotis Kolios |
Το μάθημα προσφέρει μια εισαγωγή και διδάσκει βασικές και προχωρημένες έννοιες στις τεχνολογίες του Διαδικτύου των Πραγμάτων (Internet of Things).
Ο στόχος είναι να μάθει ο φοιτητής να κατανοεί τις ανάγκες εφαρμογών ΙοΤ και να υλοποιεί λύσεις με τον Προγραμματισμό ολοκληρωμένων συστημάτων ΙοΤ. Για την
πρακτική εξάσκηση, και την υλοποίηση προγραμμάτων, θα χρησιμοποιηθεί η γλώσσα προγραμματισμού C και Python σε ενσωματωμένους μικροεπεξεργαστές.
Η διδασκαλία του μαθήματος αποτελείται από διαλέξεις και εργαστήρια. Η παρακολούθηση των διαλέξεων είναι υποχρεωτική. Οι φοιτητές παρακαλούνται όπως προσέρχονται στην αίθουσα των διαλέξεων έγκαιρα. Βασικός στόχος είναι η ενεργή συμμετοχή των φοιτητών μέσω ερωτήσεων, παρουσιάσεων και προγραμματιστικών ασκήσεων. Παρακαλείστε να προμηθεύεστε τις σημειώσεις των διαλέξεων από την ιστοσελίδα του μαθήματος πριν από κάθε διάλεξη.
Στα εργαστήρια του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να υποβοηθούνται στην υλοποίηση των αρχών που διδάσκονται στις διαλέξεις (συμπληρωματικές διαλέξεις, επίλυση ασκήσεων και αποριών). Εργαστήρια θα γίνονται κάθε εβδομάδα εκτός και αν γίνει σχετική ειδοποίηση στις διαλέξεις.
Η επίδοση των φοιτητών θα αξιολογείται με βάση γραπτές εξετάσεις, ασκήσεις και παρουσιάσεις. Η αναλογία ως προς τον τελικό βαθμό είναι η εξής:
Για την εξασφάλιση προβιβάσιμου βαθμού στο μάθημα (δηλ. τουλάχιστον πέντε), απαιτείται η συμπλήρωση προβιβάσιμου βαθμού στην τελική εξέταση και η παράδοση όλων των ασκήσεων.
Η αντιγραφή ή η προσπάθεια αντιγραφής μεταξύ φοιτητών σε εξετάσεις ή εργασίες, απαγορεύεται αυστηρά. Τυχούσες αντιγραφές θα συνεπάγονται την αποπομπή των αναμεμιγμένων φοιτητών από την τάξη, τον μηδενισμό του βαθμού τους στις εν λόγω εξετάσεις ή εργασίες και την καταγγελία τους στο Συμβούλιο του Τμήματος για την εφαρμογή περαιτέρω πειθαρχικών κανόνων.
Εκτός από τις σημειώσεις διαλέξεων, για επιπλέον πληροφορίες συνίσταται η χρήση των πιο κάτω βιβλίων:
University of Cyprus, Department of Computer Science, © 2024